loading...

مرجع تخصصی حوضه قلب و عروق

بازدید : 17
دوشنبه 27 فروردين 1403 زمان : 14:51

فیبریلاسیون دهلیزی که اکثر زمان ها تنها ” AFib ” یا این که AF نامیده میشود یک مشکل رایج در ریتم قلب میباشد که سبب ساز ضربان قلب نامنظم و بسیار سریع می‌شود. داشتن فیبریلاسیون دهلیزی می‌تواند ضربان قلب شمارا بیشتراز ۴۰۰ ضربه در دقیقه نماید. برای مقایسه، ضربان قلب طبیعی متخصص قلب در موقعیت استراحت در میان ۶۰ تا ۱۰۰ ضربه در دقیقه میباشد (منبع مقاله).

با سپری شد مجال، داشتن فیبریلاسیون دهلیزی خطر ابتلا به اشتباهات تن درستی مانند لخته شدن خون، سکته مغزی، نارسایی قلبی و بقیه عوارض مربوط به قلب را ارتقا میدهد (منبع مقاله) .

یکسری عمل وجود داراست که میتوانید برای کاهش خطر ابتلا به فیبریلاسیون دهلیزی جاری ساختن دهید ، و یک پژوهش نو اخیرا احتمال دیگری را پیدا نموده است: دوز فراتر ویتامینی که ممکن میباشد پیش از اینً مصرف میکنید.

فیبریلاسیون دهلیزی چقدر رایج میباشد؟
بیشتراز ۲.۵ میلیون نفر در آمریکا فیبریلاسیون دهلیزی دارا‌هستند که مرسوم ترین نوع آریتمی قلبی میباشد. با این اکنون، تقریب زده میگردد که در حدود ۱۲ میلیون نفر تا سال ۲۰۳۰ فیبریلاسیون دهلیزی داشته باشند (منبع مقاله).

مولف ارشد یک بازرسی و دانشیار تغذیه و تندرست همگانی در دانشکده فنلاند شرقی، می‌گوید: کامل کننده ۵ ساله ویتامین D با دوز بالا منجر کاهش بروز فیبریلاسیون دهلیزی (AF) در مقایسه با تیم دارونما شد. از آنجایی که فیبریلاسیون دهلیزی به ویژه میان اشخاص مسن بسیار رایج میباشد، یافتن راه و روش هایی برای پیشگیری از آن اصلی میباشد.

در اینجا کارشناسان در زمینه ی این رسیدگی، مزایا و خطرها مصرف دوزهای بالای ویتامین D، و شیوه‌هایی دیگر که میتوانید خطر ابتلا به فیبریلاسیون دهلیزی را کاهش دهید، میگویند .

ویتامین D با دوز بالا و فیبریلاسیون دهلیزی
استیناف اخیر دربرگیرنده ۲۴۹۵ سالمند سلامت بود که “ویتامین D کافی” داشتند – به‌این مفهوم که کمبود این ویتامین را نداشتند. معدل سنی کمپانی کنندگان ۶۸.۲ سال و ۴۳ درصد آن ها زن بودند (منبع مقاله).

کمپانی کنندگان به صورت تصادفی در سه مجموعه قرار گرفتند: یک تیم دارونما و دو تیم که تکمیل کننده ویتامین D3 اخذ کردند.

یک کدام از دسته ها کامل کننده ۴۰ میکروگرم (۱۶۰۰ IU) در روز و دسته دیگر کامل کننده ۸۰ میکروگرم (۳۲۰۰ IU) در روز مصرف کردند. کمپانی کنندگان همینطور مجاز به مصرف تکمیل کننده ویتامین D فردی (حداکثر به معیار ۲۰ میکروگرم (۸۰۰ IU) در روز) بودند.

در زمان رسیدگی ۵ ساله، دانشمندان خاطرنشان کردند که ۱۹۰ کمپانی‌کننده با فیبریلاسیون دهلیزی تشخیص داده شدند : ۷۶ نفر در مجموعه دارونما، ۵۹ نفر در تیم ۴۰ میکروگرم و ۵۵ نفر در دسته ۸۰ میکروگرم.

این تحقیق همینطور علامت بخشید که در مقایسه با تیم دارونما، خطر فیبریلاسیون دهلیزی در مجموعه ۴۰ میکروگرم ۲۷ درصد و در دسته ۸۰ میکروگرم ۳۲ درصد کمتر بود.

چرا مصرف ویتامین D به قلب شما امداد می نماید؟
هنوز مشخص و معلوم وجود ندارد که چرا ویتامین D خطر ابتلا به فیبریلاسیون دهلیزی را کاهش میدهد، ولی یک کارشناس تغذیه اعلام‌کرد که‌این مورد می‌تواند بدین برهان باشد که‌این ماده مغذی در اکثری از فرآیندهای تن شما که میتواند بر قلب شما اثر بگذارد، دخیل میباشد.

ویتامین D در تهیه فشار خون، التهاب در تن و سیستم رنین-آنژیوتانسین-آلدوسترون نقش دارااست که کلیه از عامل ها کلیدی در تندرست قلب می باشند (منبع مقاله). ویتامین D می‌تواند به کاهش خطر فیبریلاسیون دهلیزی یاری دهد .

بقیه فواید ویتامین D
ویتامین D خیر صرفا به جذب کلسیم و فسفر برای سالم استخوان امداد می نماید، بلکه برای سالم مغز شما نیز اصلی میباشد.
ویتامین D به لطف خاصیت آنتی اکسیدانی برای پرهیز از جراحت ناشی از رادیکال های آزاد قادر است به نگهداری کارایی شناختی سلامت یاری دهد.
اثرات آنتی اکسیدانی ویتامین D همینطور ممکن میباشد آن را به یک ماده مغذی کلیدی برای سالم ایمنی تبدیل نماید و به تن در نزاع با عفونت ها یاری دهد (منبع مقاله).
ویتامین D همینطور به جذب کلسیم امداد می نماید – ماده مغذی که خیر فقط برای استخوان های سلامت بلکه برای سعی ماهیچه‌ها قلب نیز مایحتاج میباشد (منبع مقاله).
سطح ذیل کلسیم در تن میتواند سبب به ضربان قلب نامنظم مانند فیبریلاسیون دهلیزی خواهد شد . براین اساس، ویتامین D تحت میتواند به صورت غیر بدون واسطه با ضربان قلب نامنظم مرتبط باشد. با مصرف کامل کننده ویتامین D، قادر خواهیم بود بعضا از این نگرانی‌ها را در زمینه ی فیبریلاسیون دهلیزی کاهش دهیم .
سطح ها تحت ویتامین D همینطور می تواند سبب ساز به جراحت ( فیبروز ) در دهلیز چپ قلب خواهد شد که می تواند در خطر آریتمی‌هایی مانند فیبریلاسیون دهلیزی نقش داشته باشد.
چه مقدار ویتامین D می بایست مصرف نمایید؟
پژوهش ها بیشتری برای پذیرش یافته های این بازرسی و گزینش اینکه آیا دوزهای ویتامین D که فراتر از شیوه نامه های فعلی میباشد می‌تواند برای پیشگیری از فیبریلاسیون دهلیزی پیشنهاد گردد، ما یحتاج میباشد .

بیشترین کاهش در بروز فیبریلاسیون دهلیزی در مجموعه ۸۰ میکروگرم مشاهده شد، ولی خطر در تیم ۴۰ میکروگرم نیز کاهش یافت، بدین ترتیب اعلام کردن دوز ظریف که برای پیشگیری از فیبریلاسیون دهلیزی موردنیاز میباشد، از پژوهش ای مانند این مشقت بار میباشد.

مصرف ویتامین D
هیچ پیشنهاد خاصی برای ویتامین D برای کاهش خطر فیبریلاسیون دهلیزی نیست ، ولی سفارش مصرف روزمره ویتامین D برای اکثر بزرگسالان ۶۰۰ IU (15 میکروگرم در روز) میباشد.

برای تیم های دیگر، پیشنهاد برای اخذ ویتامین D مقداری گوناگون میباشد: برای بزرگسالان ۷۱ سال و فراتر، ۸۰۰ IU در روز و برای اشخاص حامله و شیرده ۶۰۰ IU در روز میباشد (منبع مقاله). این پیشنهاد ها مطابق مراقبت سالم استخوان و یقین از سطح کافی ویتامین D برای اکثر اشخاص میباشد.

با این حالا، فهم این نکته ضروری میباشد که نیازهای شخصی ویتامین D ممکن میباشد مبتنی بر عواملی مانند قرار به دست آوردن در معرض نوروروشنایی خورشید، اخذ رژیم غذایی، سن، کالا، رنگ پوست، حالت جغرافیایی و تندرست کلی مختلف باشد.

مخاطرات مصرف بیش تر از حد ویتامین D چیست؟
بیشتر اشخاص میتوانند ویتامین D را از روش طعام و قرار به چنگ آوردن در معرض نور و روشنایی خورشید اخذ نمایند. در مواقعی که اشخاص نمی توانند نیازهای روزمره خویش را از روش این طریق ها جانبداری نمایند، کامل کننده ها میتوانند اثر گذار باشند.

اخذ بیش تر از حد ویتامین D از منابع طبیعی مانند شیر لبنیات بی نیاز گردیده یا این که ماهی های چرب مانند سالمون نسبتاً ناممکن میباشد. از آنجایی که بیشتر غذاها دربردارنده ویتامین D کافی نیستند و بخش اعظمی از عموم نور و روشنایی خورشید کافی اخذ نمیکنند، مصرف کامل کننده میتواند از کمبود آن خودداری نماید.

با این اکنون، از آنجایی که ویتامین D یک ویتامین محلول در چربی میباشد (به‌این مضمون‌ که در چربی ها و روغن ها حل می‌شود)، در‌صورتی‌که در دوزهای بالا استفاده شود، پتانسیل تولید عوارض جانبی را داراست.

علائم ویتامین D بیشتراز حد چیست؟
مصرف بیش تر از حد کامل کننده ویتامین D میتواند علائمی مانند تهوع، استفراغ، تلف کردن اشتها، خشکی تن، گیجی، درد، ضعف عضلانی، تکرر ادرار و سنگ همه را تولید نماید.

مطمئناً مصرف دوزهای فراتر از نیاز ویتامین D دارنده معایبی میباشد چون میتواند سطح کلسیم در خون و ادرار را ارتقاء دهد. ارتقا کلسیم در خون قادر است سبب ساز به خشکی تن، حیف کردن اشتها و استفراغ خواهد شد.

مصرف بیش تر از حد ویتامین D میتواند باعث به سمیت ( هیپر ویتامین D) خواهد شد. سطح ها بسیار بالا همینطور قادر است منجر نارسایی همگی، ضربان قلب نامنظم و حتی مرگ خواهد شد.

این مخاطرات بدین استدلال میباشد که شما بایستی پیش از استارت مصرف تکمیل کننده ویتامین D با دکتر معالج خویش حرف نمائید – به خصوص در صورتیکه اختلال قلبی یا این که بقیه نگرانی های تن درستی دارید.

همینطور اساسی میباشد بدانید که برخی از داروها میتوانند با ویتامین D تداخل داشته باشند، مانند داروهای کلسترول یا این که فشار خون. مدام می بایست پیش از آغاز کامل کننده از دکتر خویش بپرسید و ممکن میباشد بخواهید از دکتر معالج خویش بخواهید سطح ویتامین D شما‌را تحقیق کند تا ببیند آیا حقیقتاً به کامل کننده نیاز دارید یا این که نه.

چه گونه می‌توانید خطر فیبریلاسیون دهلیزی خویش را کاهش دهید؟
یکی مهمترین کارهایی که می‌توانید برای کاهش خطر ابتلا به فیبریلاسیون دهلیزی اجرا دهید ، داشتن یک مدل معاش سلامت برای قلب میباشد. در اینجا تعدادی سفارش کارشناس ارائه گردیده است (منبع مقاله):

تناول کردن یک رژیم غذایی مغذی که نمک، چربی های اشباع گردیده، چربی های ترانس و کلسترول معدود دارااست.
دستکم ۱۵۰ دقیقه در هفته به شغل بدنی منظم بپردازید.
مقدار الکل و کافئین خویش را محصور نمایید (موادی که می‌توانند فشار خون و ضربان قلب را ارتقا دهند).
به وزنی برسید که از تن درستی شما امان می نماید.
رخنه‌ سیگار
سطح کلسترول و فشار خون خویش را در اختیار گرفتن نمائید.
بقیه حالت بهداشتی پزشکی مانند فشار خون بالا (فشار خون بالا) و دیابت را مدیر فرمایید.
خطر فیبریلاسیون دهلیزی با ارتقاء سن ارتقا می‌یابد، البته متأسفانه، نمی قدرت آن را متوقف کرد. بقیه دست اندرکاران خطر شناخته گردیده برای فیبریلاسیون دهلیزی شغل بدنی نادر، چاقی، دیابت و فشار خون بالا می باشند، بدین ترتیب در اختیار گرفتن آن‌ها میتواند به کاهش فیبریلاسیون دهلیزی نیز یاری دهد.

صحبت آخری
یک بازرسی نو نشانه بخشید که مصرف روزمره دوز فراتر از حد سفارش گردیده ویتامین D ممکن میباشد خطر فیبریلاسیون دهلیزی را کم کند، البته کارشناسان میگویند پژوهش ها بیشتری ما یحتاج میباشد.
در عین حالا، میتوانید با داشتن یک روش معاش سلامت، خطر ابتلا به فیبریلاسیون دهلیزی را کاهش دهید. در حالتی که راجع به سطح ویتامین D خویش نگران می باشید، پیش از استارت یا این که ارتقا کامل کننده با دکتر معالج خویش سخن فرمایید.
کارشناسان می‌گویند که مصرف ویتامین D میتواند برای قلب موءثر باشد چون به فشار خون و جذب کلسیم امداد می نماید و همینطور التهاب را کاهش میدهد که همگی اینها برای تلاش قلب اساسی میباشند.
ضمن مصرف کامل کننده‌ها، می توانید خطر ابتلا به فیبریلاسیون دهلیزی را با داشتن یک مدل معاش کلی «سلامت برای قلب» که مشتمل بر تناول کردن یک رژیم غذایی مغذی، ورزش منظم و اجتناب از سیگار میباشد، کاهش دهید.

فیبریلاسیون دهلیزی که اکثر زمان ها تنها ” AFib ” یا این که AF نامیده میشود یک مشکل رایج در ریتم قلب میباشد که سبب ساز ضربان قلب نامنظم و بسیار سریع می‌شود. داشتن فیبریلاسیون دهلیزی می‌تواند ضربان قلب شمارا بیشتراز ۴۰۰ ضربه در دقیقه نماید. برای مقایسه، ضربان قلب طبیعی متخصص قلب در موقعیت استراحت در میان ۶۰ تا ۱۰۰ ضربه در دقیقه میباشد (منبع مقاله).

با سپری شد مجال، داشتن فیبریلاسیون دهلیزی خطر ابتلا به اشتباهات تن درستی مانند لخته شدن خون، سکته مغزی، نارسایی قلبی و بقیه عوارض مربوط به قلب را ارتقا میدهد (منبع مقاله) .

یکسری عمل وجود داراست که میتوانید برای کاهش خطر ابتلا به فیبریلاسیون دهلیزی جاری ساختن دهید ، و یک پژوهش نو اخیرا احتمال دیگری را پیدا نموده است: دوز فراتر ویتامینی که ممکن میباشد پیش از اینً مصرف میکنید.

فیبریلاسیون دهلیزی چقدر رایج میباشد؟
بیشتراز ۲.۵ میلیون نفر در آمریکا فیبریلاسیون دهلیزی دارا‌هستند که مرسوم ترین نوع آریتمی قلبی میباشد. با این اکنون، تقریب زده میگردد که در حدود ۱۲ میلیون نفر تا سال ۲۰۳۰ فیبریلاسیون دهلیزی داشته باشند (منبع مقاله).

مولف ارشد یک بازرسی و دانشیار تغذیه و تندرست همگانی در دانشکده فنلاند شرقی، می‌گوید: کامل کننده ۵ ساله ویتامین D با دوز بالا منجر کاهش بروز فیبریلاسیون دهلیزی (AF) در مقایسه با تیم دارونما شد. از آنجایی که فیبریلاسیون دهلیزی به ویژه میان اشخاص مسن بسیار رایج میباشد، یافتن راه و روش هایی برای پیشگیری از آن اصلی میباشد.

در اینجا کارشناسان در زمینه ی این رسیدگی، مزایا و خطرها مصرف دوزهای بالای ویتامین D، و شیوه‌هایی دیگر که میتوانید خطر ابتلا به فیبریلاسیون دهلیزی را کاهش دهید، میگویند .

ویتامین D با دوز بالا و فیبریلاسیون دهلیزی
استیناف اخیر دربرگیرنده ۲۴۹۵ سالمند سلامت بود که “ویتامین D کافی” داشتند – به‌این مفهوم که کمبود این ویتامین را نداشتند. معدل سنی کمپانی کنندگان ۶۸.۲ سال و ۴۳ درصد آن ها زن بودند (منبع مقاله).

کمپانی کنندگان به صورت تصادفی در سه مجموعه قرار گرفتند: یک تیم دارونما و دو تیم که تکمیل کننده ویتامین D3 اخذ کردند.

یک کدام از دسته ها کامل کننده ۴۰ میکروگرم (۱۶۰۰ IU) در روز و دسته دیگر کامل کننده ۸۰ میکروگرم (۳۲۰۰ IU) در روز مصرف کردند. کمپانی کنندگان همینطور مجاز به مصرف تکمیل کننده ویتامین D فردی (حداکثر به معیار ۲۰ میکروگرم (۸۰۰ IU) در روز) بودند.

در زمان رسیدگی ۵ ساله، دانشمندان خاطرنشان کردند که ۱۹۰ کمپانی‌کننده با فیبریلاسیون دهلیزی تشخیص داده شدند : ۷۶ نفر در مجموعه دارونما، ۵۹ نفر در تیم ۴۰ میکروگرم و ۵۵ نفر در دسته ۸۰ میکروگرم.

این تحقیق همینطور علامت بخشید که در مقایسه با تیم دارونما، خطر فیبریلاسیون دهلیزی در مجموعه ۴۰ میکروگرم ۲۷ درصد و در دسته ۸۰ میکروگرم ۳۲ درصد کمتر بود.

چرا مصرف ویتامین D به قلب شما امداد می نماید؟
هنوز مشخص و معلوم وجود ندارد که چرا ویتامین D خطر ابتلا به فیبریلاسیون دهلیزی را کاهش میدهد، ولی یک کارشناس تغذیه اعلام‌کرد که‌این مورد می‌تواند بدین برهان باشد که‌این ماده مغذی در اکثری از فرآیندهای تن شما که میتواند بر قلب شما اثر بگذارد، دخیل میباشد.

ویتامین D در تهیه فشار خون، التهاب در تن و سیستم رنین-آنژیوتانسین-آلدوسترون نقش دارااست که کلیه از عامل ها کلیدی در تندرست قلب می باشند (منبع مقاله). ویتامین D می‌تواند به کاهش خطر فیبریلاسیون دهلیزی یاری دهد .

بقیه فواید ویتامین D
ویتامین D خیر صرفا به جذب کلسیم و فسفر برای سالم استخوان امداد می نماید، بلکه برای سالم مغز شما نیز اصلی میباشد.
ویتامین D به لطف خاصیت آنتی اکسیدانی برای پرهیز از جراحت ناشی از رادیکال های آزاد قادر است به نگهداری کارایی شناختی سلامت یاری دهد.
اثرات آنتی اکسیدانی ویتامین D همینطور ممکن میباشد آن را به یک ماده مغذی کلیدی برای سالم ایمنی تبدیل نماید و به تن در نزاع با عفونت ها یاری دهد (منبع مقاله).
ویتامین D همینطور به جذب کلسیم امداد می نماید – ماده مغذی که خیر فقط برای استخوان های سلامت بلکه برای سعی ماهیچه‌ها قلب نیز مایحتاج میباشد (منبع مقاله).
سطح ذیل کلسیم در تن میتواند سبب به ضربان قلب نامنظم مانند فیبریلاسیون دهلیزی خواهد شد . براین اساس، ویتامین D تحت میتواند به صورت غیر بدون واسطه با ضربان قلب نامنظم مرتبط باشد. با مصرف کامل کننده ویتامین D، قادر خواهیم بود بعضا از این نگرانی‌ها را در زمینه ی فیبریلاسیون دهلیزی کاهش دهیم .
سطح ها تحت ویتامین D همینطور می تواند سبب ساز به جراحت ( فیبروز ) در دهلیز چپ قلب خواهد شد که می تواند در خطر آریتمی‌هایی مانند فیبریلاسیون دهلیزی نقش داشته باشد.
چه مقدار ویتامین D می بایست مصرف نمایید؟
پژوهش ها بیشتری برای پذیرش یافته های این بازرسی و گزینش اینکه آیا دوزهای ویتامین D که فراتر از شیوه نامه های فعلی میباشد می‌تواند برای پیشگیری از فیبریلاسیون دهلیزی پیشنهاد گردد، ما یحتاج میباشد .

بیشترین کاهش در بروز فیبریلاسیون دهلیزی در مجموعه ۸۰ میکروگرم مشاهده شد، ولی خطر در تیم ۴۰ میکروگرم نیز کاهش یافت، بدین ترتیب اعلام کردن دوز ظریف که برای پیشگیری از فیبریلاسیون دهلیزی موردنیاز میباشد، از پژوهش ای مانند این مشقت بار میباشد.

مصرف ویتامین D
هیچ پیشنهاد خاصی برای ویتامین D برای کاهش خطر فیبریلاسیون دهلیزی نیست ، ولی سفارش مصرف روزمره ویتامین D برای اکثر بزرگسالان ۶۰۰ IU (15 میکروگرم در روز) میباشد.

برای تیم های دیگر، پیشنهاد برای اخذ ویتامین D مقداری گوناگون میباشد: برای بزرگسالان ۷۱ سال و فراتر، ۸۰۰ IU در روز و برای اشخاص حامله و شیرده ۶۰۰ IU در روز میباشد (منبع مقاله). این پیشنهاد ها مطابق مراقبت سالم استخوان و یقین از سطح کافی ویتامین D برای اکثر اشخاص میباشد.

با این حالا، فهم این نکته ضروری میباشد که نیازهای شخصی ویتامین D ممکن میباشد مبتنی بر عواملی مانند قرار به دست آوردن در معرض نوروروشنایی خورشید، اخذ رژیم غذایی، سن، کالا، رنگ پوست، حالت جغرافیایی و تندرست کلی مختلف باشد.

مخاطرات مصرف بیش تر از حد ویتامین D چیست؟
بیشتر اشخاص میتوانند ویتامین D را از روش طعام و قرار به چنگ آوردن در معرض نور و روشنایی خورشید اخذ نمایند. در مواقعی که اشخاص نمی توانند نیازهای روزمره خویش را از روش این طریق ها جانبداری نمایند، کامل کننده ها میتوانند اثر گذار باشند.

اخذ بیش تر از حد ویتامین D از منابع طبیعی مانند شیر لبنیات بی نیاز گردیده یا این که ماهی های چرب مانند سالمون نسبتاً ناممکن میباشد. از آنجایی که بیشتر غذاها دربردارنده ویتامین D کافی نیستند و بخش اعظمی از عموم نور و روشنایی خورشید کافی اخذ نمیکنند، مصرف کامل کننده میتواند از کمبود آن خودداری نماید.

با این اکنون، از آنجایی که ویتامین D یک ویتامین محلول در چربی میباشد (به‌این مضمون‌ که در چربی ها و روغن ها حل می‌شود)، در‌صورتی‌که در دوزهای بالا استفاده شود، پتانسیل تولید عوارض جانبی را داراست.

علائم ویتامین D بیشتراز حد چیست؟
مصرف بیش تر از حد کامل کننده ویتامین D میتواند علائمی مانند تهوع، استفراغ، تلف کردن اشتها، خشکی تن، گیجی، درد، ضعف عضلانی، تکرر ادرار و سنگ همه را تولید نماید.

مطمئناً مصرف دوزهای فراتر از نیاز ویتامین D دارنده معایبی میباشد چون میتواند سطح کلسیم در خون و ادرار را ارتقاء دهد. ارتقا کلسیم در خون قادر است سبب ساز به خشکی تن، حیف کردن اشتها و استفراغ خواهد شد.

مصرف بیش تر از حد ویتامین D میتواند باعث به سمیت ( هیپر ویتامین D) خواهد شد. سطح ها بسیار بالا همینطور قادر است منجر نارسایی همگی، ضربان قلب نامنظم و حتی مرگ خواهد شد.

این مخاطرات بدین استدلال میباشد که شما بایستی پیش از استارت مصرف تکمیل کننده ویتامین D با دکتر معالج خویش حرف نمائید – به خصوص در صورتیکه اختلال قلبی یا این که بقیه نگرانی های تن درستی دارید.

همینطور اساسی میباشد بدانید که برخی از داروها میتوانند با ویتامین D تداخل داشته باشند، مانند داروهای کلسترول یا این که فشار خون. مدام می بایست پیش از آغاز کامل کننده از دکتر خویش بپرسید و ممکن میباشد بخواهید از دکتر معالج خویش بخواهید سطح ویتامین D شما‌را تحقیق کند تا ببیند آیا حقیقتاً به کامل کننده نیاز دارید یا این که نه.

چه گونه می‌توانید خطر فیبریلاسیون دهلیزی خویش را کاهش دهید؟
یکی مهمترین کارهایی که می‌توانید برای کاهش خطر ابتلا به فیبریلاسیون دهلیزی اجرا دهید ، داشتن یک مدل معاش سلامت برای قلب میباشد. در اینجا تعدادی سفارش کارشناس ارائه گردیده است (منبع مقاله):

تناول کردن یک رژیم غذایی مغذی که نمک، چربی های اشباع گردیده، چربی های ترانس و کلسترول معدود دارااست.
دستکم ۱۵۰ دقیقه در هفته به شغل بدنی منظم بپردازید.
مقدار الکل و کافئین خویش را محصور نمایید (موادی که می‌توانند فشار خون و ضربان قلب را ارتقا دهند).
به وزنی برسید که از تن درستی شما امان می نماید.
رخنه‌ سیگار
سطح کلسترول و فشار خون خویش را در اختیار گرفتن نمائید.
بقیه حالت بهداشتی پزشکی مانند فشار خون بالا (فشار خون بالا) و دیابت را مدیر فرمایید.
خطر فیبریلاسیون دهلیزی با ارتقاء سن ارتقا می‌یابد، البته متأسفانه، نمی قدرت آن را متوقف کرد. بقیه دست اندرکاران خطر شناخته گردیده برای فیبریلاسیون دهلیزی شغل بدنی نادر، چاقی، دیابت و فشار خون بالا می باشند، بدین ترتیب در اختیار گرفتن آن‌ها میتواند به کاهش فیبریلاسیون دهلیزی نیز یاری دهد.

صحبت آخری
یک بازرسی نو نشانه بخشید که مصرف روزمره دوز فراتر از حد سفارش گردیده ویتامین D ممکن میباشد خطر فیبریلاسیون دهلیزی را کم کند، البته کارشناسان میگویند پژوهش ها بیشتری ما یحتاج میباشد.
در عین حالا، میتوانید با داشتن یک روش معاش سلامت، خطر ابتلا به فیبریلاسیون دهلیزی را کاهش دهید. در حالتی که راجع به سطح ویتامین D خویش نگران می باشید، پیش از استارت یا این که ارتقا کامل کننده با دکتر معالج خویش سخن فرمایید.
کارشناسان می‌گویند که مصرف ویتامین D میتواند برای قلب موءثر باشد چون به فشار خون و جذب کلسیم امداد می نماید و همینطور التهاب را کاهش میدهد که همگی اینها برای تلاش قلب اساسی میباشند.
ضمن مصرف کامل کننده‌ها، می توانید خطر ابتلا به فیبریلاسیون دهلیزی را با داشتن یک مدل معاش کلی «سلامت برای قلب» که مشتمل بر تناول کردن یک رژیم غذایی مغذی، ورزش منظم و اجتناب از سیگار میباشد، کاهش دهید.

برچسب ها متخصص قلب ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 25
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 34
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 348
  • بازدید سال : 1916
  • بازدید کلی : 2577
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی